Ga naar hoofdinhoud
terug naar introweek

introweek '26 · week 1

Hub Open

inloop & starterpakket

hele weekSIT Hub · 6eweek 1

wat ga je doen

De Hub op de 6e gaat open. Loop binnen, haal je starterpakket op en meld je aan met de QR. Geen vast programma, gewoon kennismaken.

  • Loop binnen op de 6e, geen aanmelding nodig
  • Haal je starterpakket en stickers op
  • Meld je aan met de QR en bekijk het weekprogramma
  • De Hub is de hele week open, ook vrijdag voor de afsluiter
hubinloop