terug naar introweek
introweek '26 · week 1
Hub Open
inloop & starterpakket
wat ga je doen
De Hub op de 6e gaat open. Loop binnen, haal je starterpakket op en meld je aan met de QR. Geen vast programma, gewoon kennismaken.
- Loop binnen op de 6e, geen aanmelding nodig
- Haal je starterpakket en stickers op
- Meld je aan met de QR en bekijk het weekprogramma
- De Hub is de hele week open, ook vrijdag voor de afsluiter